Ein weiterer großer Erfolg für CodeTwo. Wir haben bei den 20. jährlichen International Business Awards (Stevie Awards) mehrere Auszeichnungen gewonnen! CodeTwo Email Signatures 365 hat in der Kategorie Marketing/Public Relations Solution gewonnen, CodeTwo wurde als Company of the Year anerkannt und unser Customer Success Team wurde als Customer Service Department of the Year ausgezeichnet.
Die 20. Jubiläumsausgabe der International Business Awards stieß auf großes Interesse. Weltweit wurden rekordbrechende 3700 Nominierungen für den Wettbewerb um diese prestigeträchtigen Auszeichnungen eingereicht.
„Nominations to the International Business Awards get better every year, and this year’s class of Stevie winners is the most impressive yet. The winners have demonstrated that their organizations have set and achieved lofty goals.“
Maggie Miller, Präsidentin der Stevie Awards, kommentiert die diesjährigen Finalisten
Die Gewinner der Stevie Awards wurden auf Grundlage der durchschnittlichen Punktzahl der Jury ausgewählt, die aus mehr als 230 Führungskräften und Fachleuten aus der ganzen Welt besteht. Zu den Gewinnern der Stevie Awards 2023 zählen Organisationen wie Toyota, Mastercard, Deutsche Telekom, Philip Morris, Lenovo, IBM oder DHL Express.
Marketing/Public Relations Solution
CodeTwo Email Signatures 365 ist in dieser Kategorie wieder einmal konkurrenzlos – die Lösung hat zum dritten Mal in Folge den Gold Stevie Award in der Kategorie Marketing/Public Relations Solution gewonnen!
Folgendes hat die Jury an unserer Lösung am meisten beeindruckt:
„The ability to unify email branding, launch marketing campaigns, and automate email marketing processes makes CodeTwo a valuable tool for organizations of all sizes. The positive reviews and recognition from industry experts further validate the effectiveness and reliability of their software.“
„Superb work on creating a one-stop-shop for email marketing solutions!“
„The cloud app’s diverse capabilities empower organizations with easy email branding, effective marketing campaigns, and automated triggers based on various criteria. Its user-friendly features, including CSAT integration, branded automatic responses, and legal disclaimer management, make it a valuable asset for teams across different departments.“
Company of the Year – Computer Software
Als Anerkennung unserer Leistungen erhält CodeTwo erneut den Gold Stevie Award in der Kategorie Company of the Year.
Nachfolgend die Aussagen der Juroren über CodeTwo:
„The company sets the standard in its sector, leading the way in best practices, customer satisfaction, and market share. The company prioritizes exceptional customer experiences and maintains high levels of customer satisfaction.“
„CodeTwo showcased impressive growth, innovation, industry recognition, and significant societal impact, all backed by quantifiable evidence, leading to a perfect score.“
„CodeTwo has exhibited exceptional adaptability and ingenuity during the pandemic, implementing a series of significant updates tailored to meet the evolving demands of businesses. These updates, such as introducing a new web UI, automatic company-wide autoreply management, and user-friendly web add-in technology, have greatly enhanced hybrid work and provided vital support to IT administrators.“
Customer Service Department of the Year
Unser Customer Success Team gewann den Silver Stevie Award in der Kategorie Customer Service Department of the Year. Wir sind sehr stolz auf diese Anerkennung und dem Team wirklich dankbar, dass dessen Mitglieder jeden Tag erstklassige Unterstützung leisten!
Die Kommentare der Juroren sprechen für sich:
„Perfect team, perfect product, amazing achievements.“
„The advancement of technology in this last decade has surprised us many times more than ever before. But what a pleasure it is when we see that in the meantime, there are creative and intelligent people and companies that have adapted themselves to the challenges that have arisen and overcome them. CodeTwo is one of these companies.“
„CodeTwo’s excellent reputation and performance in customer support, solid customer base, high satisfaction, constant improvement, fast response to calls, prestigious awards and highest rating on customer review justifies a high score.“
Verantwortlicher für Ihre personenbezogenen Daten ist CodeTwo sp. z o.o. sp. k.
Weitere Informationen finden Sie in unserer Datenschutzerklärung.